SangKokOo & SangKikiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Monday, September 27, 2010

FREE frOm DENGUE!!!

Alhamdulillah..now..i'm free from dengue
after 9X amik darah..its now clean from Dengue Virus..

No more rashes..
No more headache..
No more high fEver..
No more joint pain..
No more pain around eyeball..
No more fatigue..

No more FEAR!!!

My platelet keep increasing..back to normal..
My Haemoglobin too..back to normal..

Thanks to ABAH n MA..
sangat rasa bersalah..sangat terharu..
saya dah mnyusahkan abah n ma utk datang ke UIA..semata2 nak hantar SUP KETAM NIPAH..
Alhamdulillah...berkat doa abah..ummi n ma..k.long dah hampir pulih spenuhnya..
Berkat SUP KETAM NIPAH yang dimasak dgn penuh kasih sayang..hehehee..
abah,,ummi n ma jgn risau dah kay..k.long da sehat..da boleh melompat2 daaa..

Thanks to My bestBuddy..IZZATI NAWAWI
Dia sentiasa bersama saya..
jaga makan minum saya..
Bagi saya ubat ikut masa..
Lap muka n badan saya..
Temani saya setiap masa..
Teman saya ke Hospital..
pinjamkan bahu utk saya bersandar..
penguat semangat saya utk bersandar..
Sentiasa bersama..
Thanks kubeh..
Hanya Allah shaja dapat mmbalas jasa n budi yg ditaburkan..

MaAFkan K.long..
ummi..abah..
maafkan k.long sbb buat ummi abah risau, gelisah..
Alhamdulillah..k.long da sehat sepenuhnya..
sayang kalian semua..Ummi abah..abah ma..

HooRayyy!!!..boleh ke Class scara normal..

No comments: