SangKokOo & SangKikiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, June 29, 2010

ANUGERAH atau HADIAH

..adakah ini satu anugerah atau hadiah??cuti sem thun ni,,aku apply jadi guru ganti,,pada awal cuti,,tringin sgt nak cari pgalaman nk jadi seorang CIKGU,,lamer jgak tunggu,,berkat doa ummi,,alhamdulillah,,dapat panggilad dari PPD K.KRAI..ader kekosongan di sekolah rendah,,ader 2 plihan,,at d same tyme,,kak ipar pun dapat jgak,,tarikh reg aku blum disahkan lagi,,tapi k.ipar dah kna reg hri rabu 12hb May 2010,,tyme ni,,aku menghadiri '1ST NATIONAL OPTOMETRY CONFERENCE' at UITM Puncak Alam,,tgah2 confrence,ummi call,,ummi gtaw yang aku kna ganti k.ipar btugas kat Sek.Keb.LATA REK,,tarikh lapor diri : 12hb,,YA ALLAH,,hati ini nak sangatt,,tapi apekan daya,,diriku jauh di puncak alam,,huhuuu,,conference tu last 12hb,,PPD call gtaw xpelaa klu nk reg lambat,,syukur alhamdulillah,,aku bleh lapor diri hari Ahad 16 MEI 2010..waaaauuu,,itu adalah HARI GURU!!!!!...dup dap,,dup dapp,,mmg sangat bdebar utk lapor diri,,kdg2 terfikir,,layakkah aku nk jadi seorang pendidik,,besar tanggungjawab yg perlu dipikul,,dup dap,,dup daapp

No comments: